Duschar..

Ska snart in i duschen så ja. Ursäkta för min terrible bloggning det ska såklart förbättras! För ungefär 1-2 dagar sen så fick jag med mig hem (visar någon annan dag) blev faktiskt jätte nöjd med de kläderna/halsbandet. Och ja dagen efter kunde jag inte hålla min händer ifrån att köpa ett par nya solglas ögon och ett par korsörhängen! Jag har ingen jävla anin om varför jag köpte den, men den kostade trots allt 12 kr och det var på rea så varför inte? Anyway så var jag i liljeholmen/liljeholmshallen och hade match mot högalid! Vi var bara 5st på plan o det blev oavgjort ;) inte för att skryta men vi är ju trots allt bättre än de ;) hihi ska iaf in i duschen och börja rengöra mig med scrub o sånt där! Mums.. Puss


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback