Next up: Stan!

Jag och mamma hade tänkt att åka till stan för att möta hennes kompisar haha ;) Maybe så ska jag äta thaimat där på en gång så ja hihi :)Btw jaaag älskar mitt hår just nu! Ni vet när man ahr somnat i flätor och allalalal så får man värsta fina vågorna på håret? love it. Har typ gjort det 3 gånger i rad haha alltså själva mitt hår är som korvar i håret? WTF? det är ju inte ens fint på mig -.- anyway så ska jag köra på vågigt hår tills min mamma köper en ny plattång till mig hehe :) Nu ska jag iaf fixa mig lite tänker inte dra ut värsta osminkad hahaha puss
ganska gammal bild! Älskar klänningen!

kommentarer
posted by: william

fin klänning:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 @ 16:20:25
hemsida: http://funnyones.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback