summerfeeling!

Kände på mig att lägga upp lite sommarkänsla! Oherre, längtar stort till sommaren eftersom jag åker till Thailand och så! Har ju berättat 100 tals gånger men ändå! Vem fan är inte skit taggad när man ska resa från Sverige? ;)
Ska övertyga mamma att beställahem bikinin och klänningen till vänster (längst in). ÅÅH .. kära mamma låt mig beställa hem :)
OCH eftersom jag inte fick någon födelsedagpresent, är inte dessa två saker bra plus några till? (: Kanske en skinnjacka? Who knows :) Iaf nu kommer ni säkert tycka att jag är bortskämd och tyvärr är jag. Så ni behöver inte ens försöka lalla runt det ;) anyway vi hörs för jag ska övertala min mamma nu , och ni får en bild från sommras..
Btw tycker inte ni att jag har förändras stort om man liksom kollar på mina andra bilder? herregud..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback