10 Saker ni inte vet om mig ;)

1. Jag hatar spindlar! Men jag är inte rädd för ormar :)
2. Jag älskar att sjunga i duschen när ingen hör mig, då behöver jag inte höra era jävla åsikter!
3. Jag tar medicin varje dag hehe :)
4. Jag älskar musik, kan inte leva utan den!
5. Att spela kort är inte någon snack om saken, älskar't!
6. Jag har en iphone med ett rosa cocacola skal, om man är cool så är man hihi :)
7. Jag och min säng är bästa vänner den släpper aldrig mig på morgonen ;)
8. Jag älskar att kolla in andras blogg osv och självklart gör jag länkbyte med vem som helst bara att kommentera! Brukar bland annat kolla in www.rebeccaeden.se där får jag massor av inspiration ;)
9. Sist men inte minst, älskar min kompisar vare sig de är fjortis,tjock,ful osv ni är guldvärda brudar&boys! :)
10. Jag sminkar inte mig så mycket men jag älskar verkligen smink men hinner inte att ta på mig på morgonen, skit synd :(


Just read, don't tell anyone! kiss

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback