2 Matcher idag + vad jag gör nu!

Hej alla! hade 2 matcher idag med 99orna och 98orna tyvärr var det den sista matchen för i år. Nästa år kommer vi att ha någon slags cup i Uppsala. Då ska man typ sova där i ungefär 2-3dagar. Vi är ju liksom ett lag i 3 grupper alltå 99/98/97. Jag spelar igentligen i 98 o 97er. Men 99orna behövde mig idag så aa ;). Är riktig helt slut just nu, känns som söndag. Visst känns lördag som söndag o söndag om lördag? Haha jag vet är lite random just nu.
~
Just nu sitter jag iaf med mamma i brorsans rum o kollar på tv, vet inte vad filmen heter men säkert något gammalt skit,hihi. men ska gå nu bye,puss.

kommentarer
posted by: bemne

2011-12-11 @ 14:06:27
posted by: bemnet

Fin blogg! :)

2011-12-11 @ 14:06:45
hemsida: http://bemnetyirdaw.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback