Mobilblogg!

Shoo bre!! Haha ska försöka mobilblogga nu eftersom det inte funkar när jag bloggar från "blogg.se appen" men jag hoppas verkligen den funkar nu! Anyway så är jag hemm idag för att jag har en stor fet mensvärk och alla tjejer vet att det VERKLIGEN är hemskt! Sen har jag ingen verkstabletter hemma vilket är en riktig bonus -.- aja om någon kommer hem till mig o lämnar verkstabletter är ni jättegulliga! Fast det kommer ju inte hända men ... Vi får hoppas men idag blir det nog en chill dag kanske kolla vad jag ska beställa hem imorgon eftersom mamma får in pengar på tisdag så tänkte handla lite på nätet o sådär :) Blir väl nog en sökning igenom alla affärer haha, har ni förslag på några onlineshoppings sajter (?) ... Puss än så länge!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback