Vad fan har jag gjort idag då? :)

..Jo haha jag har haft 2 matcher. Hade match tidigare idag 10.45 mot Vändelsö IK ithink. Blev 1-1 mot de, jag var iallafall matchens lirare tycker jag iaf. Räddade typ 25 av 1. 1 skott gick in i målet av misstag hihi men direkt efter så åkte vi till sollentuna,satt i bilen med Hannah och resten av hennes familj från pappas sida tror jag? Men anyway i sollentuna ''silversvedshallen'' tror jag att det hette mötte vi Rotebro IK. Vi vann överlägset med 1-6 med F99:orna.
Glömt att jag spelar med F97 & F98, F99:orna lånar mig då&då men mest spelar jag för 97orna o 98orna :) Så ja, vi åkte direkt hem så klockan var tydligen vara klockan halv 2 eller något sånt. Så messade med malin om hon ville komma över klockan 16.00, såklart kommer min slav och ''serverar'' till mig i MITT hus hihi :) Så ja hon gick hem för 3 timmar sen :( Men ska fortsätta kolla runt fb så vi hörs imorgon kvällstid eller tidigare. Nästa dag är det ju skoldag igen? woop woop vi hörs, puss

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback