Jag är tillbax!

haha ja efter några veckor/månader! Sjukt längesen jag bloggade! Men hade problem med internet, var typ blockat eller något. Men jag är tbx, och antar att ny design in kommer snart oxå. Men under tiden jag inte hade blockat hade jag sportlov och långt innan det failade jag på några prov. Menmen fick godkänt efter ;) Nej men på sportlovet vart det ju riktigt nice! Skönt väder (ibland) vart med kompisar typ varje dag? Hur soft är inte det, o ba vakna 12 träffa kompisar till 6-7 chilla till 4 på dagen och sova halva dagen?! THAT'S THE SHIT! haha hoppas att ni inte saknar mig för mycket för jag har saknat mina läsare mycket :( Men nu framöver ska ni få se en bättre bloggning! Uppdaterar er igen snart! puss

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback