Sommaren 2011! :love: !

Tjoho! Hade tänkt att berätta om sommaren oxå (alltså 2011!) Den var helt sjukt underbar, jag o hela min familj åkte till Östersund för att besöka min mammas kompis! Helt sjukt kallt där men oxå så var vi ju på en thai festival...rätt bra timeing va? ;) nej men fick med mig hem en väska och en plånbok! åhåhåh älskar min plånbok! rosa och vit är ju typ det snyggaste på plånboken?! Men vi var där i bra 2veckor ungefär om man räknar bort alla timmar man har slösat för att åka tid, men whatever. Det var heeeelt sjukt kul! Och det var ju ganska kallt uppe i norr fast solen var framme då o då, så efter vi kom tillbaks var det ju så att det var nästan slut på sommarlovet och I Kungsan så har de alltid en typ av en fjortisfestival som jag kallar för ungdomar. Gick dit med min bästa vän o en annan kompis mötte upp några där och så gick vi runt. Kan inte säga att det var så kul men om man har många kompisar att prata med har man ju trevligt där, am I right? ;) Men jag o andra gick till donken o käkade! Trevligttrevligt. Fick möta en av de finaste bloggerska - Sarah Tjulander! ÅHÅHÅHÅH hennes leende o håret! DÖÖÖÖR. Men iaf så var det ju en riktigt lyckad sommar ! Så ja det var nog allt för det mesta som jag kom ihåg iallafall! :D så vi hörs brudz and boyz! PUSSEN :love:

kommentarer
posted by: Rebecca wahlner

HAhahah kommer ihååg när vii tog kort på mig dig o tjulaandeeer,Hon e såå vaacckkkeeer!:-)

2011-12-01 @ 21:08:31

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback