Om true talent!

Hejhej! Ja jag lovade er att jag skulle berätta lite om true talent där min brorsa bland annat jobbade på! Men iaf, vi var där på finalen eftersom brorsan fixade biljetter åt oss! Men vi fick bland annat träffa kändisar alltså jag får skit panik när jag ser ngn som är kändis tro mig. Det är helt sjukt o sen så såg man den snygga danny man bara dregglar över honom, mums! Vi satt dessutom bakom alla kändisarna och så som tex loreen. Har ni hört talas om henne ? för att jag tror inte hon är så riktigt känd just nu för alla men en riktigt bra sångerska sen några fler som jag inte visste namnet på. Men visst alla vet att Dimitri Keiski vann, fast tyckte verkligen att Sofia skulle vunnit i slutet! Jag älskar verkligen hennes röst, önskar jag kunde sno den :$ Men visst allt är inte rättvist o dimitri var ju värst så bra,han förtjänade det verkligen fast ändå. haha jaja drogar paulinas låt '' don't look back '' hittar inte den riktiga versionen. Hjälp mig någon?!?! Men jag kan lägga in en länk där alla som var med på true talent! Blir bättre än att seperera alla låtar så :D.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback