Förlåt förlåt förlåt! ..

Skit hörni ber om en riktig ursäkt har inte bloggat på länge och har längtat efter det men jag har ju försökt att blogga genom min iPhone, men på något sett går det inte? och jag orkar inte starta datorn, och nu har jag ju gjort det såå! Men kan iaf berätta vad jag har gjort denna helg o framåt! I Lördags/Söndags hade jag ju match o lördags var det mot, hmm... Aja skit i de kommer inte ihåg men i söndags så mötte vi BRO IK. De var helt okej faktiskt men jag sog i mål å det blev 2-2 ;). HEHE,men efter jag kom hem så var jag helt sluut o höll på att bli sjuk. Asså det var helt sjukt! Det snöade där borta o jag blev typ förkyld o hostig på en gång :-s . Fast det har ju gått över nu men i Måndags&Tisdags var jag ledig från skolan eftersom jag var sjuk. Så ja slänger in en bild från min nyss, PUSSEN!
:love:

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback