''15 första som gillar skriver jag om!'' @Facebook.

1. Wilma Andersson ~
En riktigt gullig tjej, fast känner inte men skit kattig och söt!
-
2. Evelina Gestblom ~
Denna tjej är bland annat konstig skit söt o  skit snäll, hon är ingel oxå :)
3. Daniela Ecs ~
omg, ser ni bilden eller? bilden beskriver allt! enough said.

4. Robyn Johansson ~
OMG, hon är vaacker , next top model? puss.

5. Hannah Mattson ~
En tjej som är riktigt bra på innebandy, skit söt oxå. Självklart är hon rolig ;).
6. Emelie Bengtsson ~
Skit söt tjej som jag inte känner så bra men snäll!
7. Molly Reldén ~
HON är sååhär söt. Hon är flummig skrattar åt allt ja säger, kan säga att hon har humor! hihi :love:
8. Ronja Johansson ~
Jag har nästan ingen kontakt med henne längre,och det ångrar jag VERKLIGEN. men jag kan inget än att denna tjej är oslagbar. :love:
9. Moa Sötnowsen Bertilsson ~
HON är just underbar,snygg bra klädstil bästa personligheten, hennes accent är ''fjortis aktig'' så bli inte rädd när hon pratar med dig ;)

10. Linn Lichtensteiner ~
Sjukt söt brud , kanske träffar henne på onsdag :love:
11. Tilde Gb-glass Persson ~
SAKNAD BRUUUUUUUUUUD SNYGG OXÅ!
12. William Gurkan Dyer ~
Snygg kille! Han är tyvärr inte singeel o girrrls you have to wait in liine! :D
13. Petra Linde ~

Skit snygg o skit saaaknad !



14. Samir Sweet ~
Skit kattig kille! Snygg o snäll!
15. Molly Bengtsson ~
Skit söt o snygg tjej, vill lära känna mer!
OUFF är klar nu! Hoppas alla är nöjda hihi :love: PUSS btw berättar om vad jag har gjort idag i ett annat inlägg! :love:


kommentarer
posted by: evelina gestblom

...konstig.. Tack ^^

2011-12-18 @ 00:19:15

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback